VALJEVSKOJ GIMNAZIJI
POŠTOVANJE ODREĐENOM BROJU PROFESORA KOJI SU PREDAVAČI I PRAVI PEDAGOZI ODELJENJU PRVOG DVA PRIRODNO MATEMATIČKOG SMERA U VALJEVSKOJ GIMNAZIJI.
ONIMA KOJI TO NISU A PREPOZNATI SU NE SAMO U ŠKOLI VEĆ I U GRADU VALJEVU I MALO DALJE,ZBOG KOJIH SE ODELJENJE PRVOG DVA PRIRODNO MATEMATIČKOG SMERA ZAMALO PREPOLOVILO, NAPUŠTAJUĆI VALJEVSKU GIMNAZIJU, I AKO SVE SAMI VUKOVCI SA BEZBROJ OSVOJENIH NAGRADA UPRAVO IZ PREDMETA KOJI SU IM U OVOJ ŠKOLSKOJ GODINI PREDAVALI SAMOZVANI PROFESORI I AKO SA VERIFIKOVANIM DIPLOMAMA ODRAĐENIH FAKULTETA,ŠTO U PRAKSI PONEKAD KAO U DATOM SLUČAJU NE ZNAČI NIŠTA. UZALUD DIPLOME AKO SE NE MOGU PRETOČITI U PRAKSU I ŽIVOT, AKO PROFESOR NIJE NI PROFESOR JOŠ MANJE PEDAGOG. UČINAK NJIHOVE PROFESIJE, ZNANJA I OCENJIVANJA JE UPRAVO REZULTAT DA ĆE I ONI UČENICI KOJI SU OSTALI U ODELJENJU PRVOG DVA JER NISU IMALI DRUGOG IZBORA,ZAVRŠITI ILI NE U TEŠKIM FRUSTRACIJAMA OVU ŠKOLSKU GODINU.
DIREKTORU VALJEVSKE GIMNAZIJE UZALUDNE SU BILO KAKVE OPASKE, JER SE NA BEZBROJ NNJIH OGLUŠAVAO,ALI NE SAMO IZ NJEMU ZNANIH RAZLOGA.
KAO HUMANISTA I NEKO KO SE 35 GODINA BAVI DECOM,POSEBNO ŠKOLSKOM OSEĆAM POTREBU DA UPOZORIM RODITELJE ALI I PROFESORE DA PRE SVEGA OBRATE PAŽNJU NA PSIHIČKO ZDRAVLJE UČENIKA POLJULJANO NEADEKVATNIM PONAŠANJEM ODREĐENIH PROFESORA. NEMAMO DECE NITI ZA JEDAN OBLIK IŽIVLJAVANJA BILO ČIJIH A NAJMANJE PROFESORSKIH!